Saturday, October 4, 2008



det första jag möttes av när jag kom till göteborg var en
snubbe som sa YO, DU SER UT SOM EN BÖG

camilla var så full igår att det typ inte gick att förstå henne ändå kallade hon estefan för fitta för att han gömde sig för kameran haha, det var precis innan den här bilden.

Sen gick vi mot Park Lane på avenyn, jag gick och kissade och tappade bort alla, förutom kalle, ringde camilla tusen gånger, hon slutade alltid prata och varken hon eller jag fattade var hon var, efter ett tag märkte vi att hon var bakom oss haha, mitt i allt är det någon som skriker PEKKAAA och då kommer påsen gående med snoken,

de sa att det var tvåhundra meter kö till park lane, men vi gick dit ändå och stod i kö i ösregnet i över en timme, när jag kom in köpte jag en white russian som smakade arrackboll och sen gick jag därifrån och vinglade till pustervik. Nu ska martin och jag äta pizza. Puss

No comments: